Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

3 inspiráló esettanulmány, hogy a Facebookon mégis el lehet adni

2015. január 17. - $Norbert$

Mindenki tudja, hogy Facebookon nem lehet eladni, ugye? Akkor mindenki rosszul tudja.

facebook-marketing-2015.png

Mert az alábbi cégeknek nem szóltak erről, ők nem azzal foglalkoztak, hogy a marketingesek szerint mit lehet és mit nem, és hogy a Facebook papíron mire való, hanem kimentek és szemet gyönyörködtető kampányokat zavartak le. Lássuk az eredményeket.

Virágbolt 4000 tranzakció felett

Szponzorált történetekkel megduplázták a követőiket (120 000-re), és lájkolhatóvá tették a termékeiket. Speciális facebookos ajánlatuk volt: a vásárolt termékekért krediteket kapott a vásárló, amelyeket facebookos játékokban „költhetett” el. 4000-nél is több vásárlást közvetlenül a facebookos jelenlétüknek köszönhetnek.

1400%-os bevételnövekedés

A BookIt.com egyik év májusában minden nap kisorsolt egy nyereményutat, magát a nyereményjátékot pedig olyanokra célozták, akik a BookIt desztinációit lájkolták, vagy érdeklődési körben megadták (utaztak már pl. Mallorcára vagy szeretik a várost).

Az érdeklődési kör szerinti célzás nagyon bejött: 1 millióan vettek részt a nyereményjátékban, 39 000 új lájkolót szereztek a hirdetésekből (és az organikus megjelenések is 15 000 lájkolót hoztak). Júniusban a cég havi forgalma 30%-kal megnőtt, az előző évhez viszonyítva pedig 1400%-kal több bevételük volt abban a negyedévben.

Oké, oké, ez volt külföldön. Tanulságos! De mi fog menni a magyar piacon 2015-ben? Na, erről fog szólni a II. Magyar Marketing Fesztivál facebookos előadása, 2015.01.29-én.

600 dollárból 40 000 (!!!)

A CM Photographics egy egyszerű esküvői fotószolgáltatónak tűnhet első ránézésre. Második ránézésre pedig egy Facebook-sikersztorinak. Egy 600 dolláros kampánnyal a látogatókat a saját landing page-ükre terelték, és a kattintók 60%-a jó lead lett (magyarul konvertált). Ez a célzásukat dicséri, illetve a landing page szövegezése is kiváló lehetett. 12 hónap alatt ez a Facebookon elköltött 600 dollár 40 000 dollárnyi bevételt hozott.

Legyél egy sikersztori 2015-ben

A Facebookot túlmisztifikálják, pedig leegyszerűsítve tényleg csak jó célzás és jó ajánlat kell a sikerhez. A Facebook szélsebesen változik, és a te előnyödre: egyre jobban lehet majd üzleti célokra is felhasználni. Hogy hogyan?

Ebben a Facebook hivatalos értékesítési partnere segíteni fog neked. Beavat a 2015-ben várható facebookos trendekbe és konkrét közösségépítési és eladási tippcsokrot ad. Az előadást csak a Marketing Fesztiválon hallgathatod meg. A jegyet pedig csak itt veheted meg.

Láttad már Gábor videóját?

Vásárolj jegyet most, 2015.01.29-ére!

Ajándék HASZON magazint adunk hozzá és 2 fő esetén Tied lehet a Meggyőzés-könyv is, amely az értékesítésedben fog segíteni sokat. Nézd meg a konferencia programját itt!

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr867084007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.