Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Itt a megoldás: a vásárlóid hűségének ára

2015. január 17. - $Norbert$

A szolgáltatásod kiváló. Az ügyfélszolgálatod jobb nem is lehetne. A céged makulátlannak tűnik. Még sincs egy hűséges vásárlói bázisod, ezért mindig új és új vevők megszerzésére kell költened a marketingbüdzsédet. Az új vevő pedig drága.

ugyfel-huseg-lojalitas.png

A szomorú igazság az, hogy nem a kiváló szolgáltatástól (vagy a fent felsoroltak bármelyikétől) lesznek hűséges vevőid, hanem egy hűségprogramtól.

2015 titkos marketingfegyvere a kiváló hűségprogram lesz. Nem szeretem a nagy állításokat, de amelyik cég jól tudja megtartani a vevőit, az utolérhetetlen versenyelőnyre tesz szert a konkurenseivel szemben.

Ez az állítás tényleg nem túlzó. Átlagosan egy hűséges vásárló 10-szer többet ér a cégednek, mint egy új vásárló. Képzeld magad abba a helyzetbe, hogy a konkurensed kénytelen folyamatosan új vevőket szerezni, te pedig egy hihetetlenül hűséges törzsvásárlói bázissal uralhatod a piacodat.

Nem kényszerülsz folyamatos és drága lead-generálásra, nem kell százezreket költened AdWordsben. Okosabban marketingelhetsz, más területekre is fókuszálhatsz.

Már ebből is látszik, hogy miért olyan fontos a hűséges vevő! Igaz? Éppen ezért lesz egy külön előadás erről a II. Magyar Marketing Fesztiválon, 2015.01.29-én! A konferencia teljes programja itt található.

A vásárlók megbocsátják a rossz kiszolgálást is

A hibákat nem kerülheted el, és a legjobb cégek ezt tudják. Úgyis lesz egy rossz napod, úgyis félrenézel valamit, rossz terméket szállítasz ki, nem teljesítesz, eltörik, elromlik, elszakad, hétfő reggel van és tárgyalás előtt öntöd le magad kávéval és csupa ilyesmi.

A legtöbb cég úgy hiszi, hogy egy-egy rossz kiszolgálás elvesztett vevőt jelent (és elkerülhetetlen vevőpanaszt). Pedig a gyakorlat (és néhány felmérés) azt mutatja, hogy a vevők nem a becsúszó hibákra háklisak... hanem arra, ha senki nem figyel rájuk.

A Florida State University felmérte, hogy a panaszkodó vevők 95%-a a legnagyobb hibákat is megbocsátja, ha a következő kapcsolatfelvételnél megoldod a problémájukat. És valószínűleg hűséges vevőket nyersz a tűzoltással.

Hűségprogram 2.0

Berényi Konrádot nem kell bemutatni: ismert és elismert online marketinges nagyágyú, aki a tavalyi I. Magyar Marketing Fesztiválon egyéni kategóriában bezsebelte a Fesztivál-díjat. Ha hűséges (:)) önmagához, akkor idén is be fogja. Az idei program itt található!

Idén arról tart előadást, hogy hogyan szerezd meg a vásárlóid mindennél értékesebb hűségét 2015-ben. Ismétlem, egy hűséges vásárló átlagosan 10-szer többet ér, mint az új vásárló.

Ha csak egy előadás miatt jönnél el a Marketing Fesztiválra, akkor valószínűleg ez az. De miért csak egyre jönnél? A hazai marketingszakma legjobbjai adnak elő, és itt tudod bebiztosítani a helyedet.

Láttad már Konrád videóját?

Vásárolj jegyet most, 2015.01.29-ére!

Ajándék HASZON magazint adunk hozzé és 2 fő esetén Tied lehet a Meggyőzés-könyv is, amely az értékesítésedben fog segíteni sokat. Nézd meg a konferencia programját itt!

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr557084217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.