Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Magyar Marketing Fesztivál

"Azt mondhatom magamról, hogy egy boldog ember vagyok, mert a hobbim a szakmám."

2015. december 11. - $Norbert$

A III. Magyar Marketing Fesztivál igyekszik a legjobb partnerekkel, cégvezetőkkel együttműködni és az ő sikereiknek ennek igyekszünk is terat adni. Bemutatni személyüket, cégüket, küldetésüket. Ezt a - partnerek számánál fogva hosszú - sort kezdi meg Lelkes András, az asvanyborze.com tulajdonosa, főszervezője. Az apropó nem más, mint a most hétvégi rendezvényük.

asvanyborze.JPG

Miklovicz Norbert: Honnan jött az ötlet, hogy ásványbörzét szervezz?

Lelkes András: Az igazság az, hogy én egyetem után hosszú ideig ásványkereskedőként tevékenykedtem. Idővel egyre inkább izgatott a kihívás, hogy megmutassam a saját elképzelésemet az ásványbörzék szervezésében. Mivel én is sok ilyen rendezvényen vettem részt kiállítóként, éreztem, hogy én mit csinálnék másként. Mikor ásványkereskedőként kezdtem egy kicsit "elfáradni", egy hirtelen jött döntéssel belevágtam a rendezvényszervezésbe.

MN: Mikor volt az előző, milyen nehézségekre emlékszel vissza?

Lelkes András: 2009.november végén volt az első ásványbörzénk a Lurdy-Házban. Mivel új börze volt, nem volt könnyű meggyőzni a kiállítókat a részvételről, de végül látva lelkesedésünket, már az első börzén is elég komoly kiállítói kör állt össze. Egy ilyen rendezvénynek a sikere nagy részt a reklámon múlik (főleg, amíg nincs bejáratva), és ezt még mi is csak tanultuk. Egy jó ideig még a szórólapozást és a plakátozást is magunk végeztük. Ennek eredményeképpen, már az elejétől kezdve igen komoly látogatottságunk volt. Ezt persze az is segítette, hogy az első három évben ingyenes volt hozzánk a belépés.

MN: Az első rendezvényhez képest miben fejlődtetek?

LA: Sokkal nagyobbak lettünk: nagyobb területen több kiállító és jóval több látogató. Egyre több programot is nyújtunk a látogatóknak és ez a tendencia még tovább folytatódik. Bevezettük az ingyenes drágakőhatározást, ami igen nagy népszerűségnek örvend, illetve a vásárlóknak is egy biztonság érzetet nyújt, hogy rögtön leellenőríztethetik a szerzeményeiket.

MN: Lesz idén valami újsdonság?

LA: A 3D vetítés és a szakmai előadások mellett, most először jön hozzánk egy igazi indiai jógi, aki a meditációjával a karácsonyi hangulatot fogja fokozni.

MN: Kiket vártok, kinek érdemes eljönni?

LA: 0-99 éves korig mindenkit szeretettel várunk, mivel tényleg mindenki megtalálja a számára érdekes dolgokat akár az eladóknál, akár a programok között. A gyerekeknek külön kézműves foglalkozás és játszóház van berendezve, ahol kisállat és kígyó simogatót is találni.

MN: Rólad mit tudhatunk, mi szakmád, mivel foglalkozol?

LA: Természetesen én is "lelkes" ásványgyűjtő vagyok, amivel még fiatalon fertőződtem meg. Moszkvában tanultam a Geológiai Egyetemen, ahol két szakon is végeztem, geológia és gemmológia (drágakő tudomány) szakon. A Magyar Állami Földtani Intézetben kezdtem a pályafutásomat, de mivel a rendszerváltás nagyon megtépázta a magyar geológiai szakmát, egy hirtelen elhatározással belevágtam az ásványkereskedésbe, amiből később jött a rendezvényszervezés. Jövőre 7 ásványbörzét tervezünk, és újdonság lesz a két győri rendezvény.

Azt mondhatom magamról, hogy egy boldog ember vagyok, mert a hobbim a szakmám.

Ugrás az ásványbörze honlapjára!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr168156120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása