Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

12 szakértő válaszol: Mi a TOP3 tartalom marketing trend 2017-ben?

2016. december 13. - Vakondlány

A 12 szakértő egyetért abban, hogy a 2017 TOP tartalom marketing trendjében jelen lesznek az élő videók, a vizuális és interaktív tartalmak, a virtuális valóság, a kategorizált és személyes tartalmak éppúgy, mint az írások, cikkek. Fontos lesz a jobb minőség, a mélyebb tartalom, de van olyan szakértő is, aki szerint a rossz minőségű tartalom továbbra is jelen marad.

andycrestodina.jpgAndy Crestodina, az Orbit Media társalapítója is megszólalt

 AARON AGIUS Search, Social & Content tanácsadó

  1. Célcsoport-fókuszálás: Az elkészült tartalommal amennyire csak lehet egy specifikus célcsoportra vagy személyekre kell fókuszálni. A tartalom akkora értékkel bírjon, mint amennyit a "megcélzott" olvasó elvár.
  1. Interaktív tartalom: A professzionálisan megtervezett és kivitelezett tartalmak miatt az olvasó különböző variációk közül választhatná ki azt, ami őt kifejezetten érdekli. Ez szórakoztatóbb, mint egy sima, nehéz szöveget végigolvasni, amíg meg nem találjuk ami számunkra szükséges infót.
  1. Adatok vezérelte tartalom térnyerése: Az adatok vezérelte tartalom támogatja és biztosítja a téma iránti érdeklődést, és ez azt mutatja, hogy egy információkra éhes közönség jött létre, akik valódi tényeket keresnek.

ADRIAN CORDINER Igazgató, Digital Rhinos

  1. Még több, gazdagabb médiatartalom: videó, interaktív eszközök – ahogy a közönség ízlése és elvárása formálódik, úgy fognak átalakulni az ilyenfajta tartalmak. Youtube-marketing és Facebook LIVE trendek előadás a IV. Marketing Fesztiválon!
  1. Szűk piacot kielégítő tartalmak: Az egyre jobban fokozódó versenyben – tekintve az elképesztő mennyiségű tartalmat, ami több mint 2 millió blogbejegyzés/nap – a kisebb vállalkozások számára lehetetlen lesz versenyben maradni a főbb témákban. Az emberek a figyelmüket direkt a szűkebb piacot kielégítő tartalmak felé fordítják, így személyre szabottan állítják elő tartalmukat, olyan csatornát keresnek ahol a kevesebb mennyiség, de magasabb minőség a fontos.
  1. Magasabb ár a tartalom készítőinek: A sikeres tartalom előállítói rájönnek, hogy a tartalom vonza be az embereket, ami akár többet is érhet, mint egy márkanév. A cégek is a magasabb szintű prémium minőségű tartalmak felé fordulnak, ha hirdetési büdzsé elhelyezéséről vagy partnerkapcsolatról van szó. Árstratégiával foglalkozó előadás a IV. Marketing Fesztiválon!

ANDREW DAVIES Social Media tréner

  1. A közösségi média (2017-es újdonságok itt) két részre oszlik majd: a vizuális központú és a közösség-központú webre. A vizuális tartalmak nagyon gyors ütemben növekednek, ahogyan az üzenetküldési platformok is.

  2. Az algoritmusok nagyobb szerepet fogak kapni abban, hogyan jelenik meg a tartalom és hogyan, kik látják majd azt.

  3. Nagyon sok brand fogja feladni a tartalommarketinget, mert nem látnak rövid távú eredményt. Ez azok számára remek dolog, akik hosszú távon gondolkodnak.

ANDY CRESTODINA Orbit Media társalapítója

  1. "A Google - szerintem - meg fogja venni a Twittert. Nem fognak sokat változtatni rajta, de több lesz a hirdetés. A Twitteren vásárolt hirdetéseink befektetés megtérülési mutatója fel fog menni. (ROI)"
  1. Az olyan eszközök, mint az Unbounce (weblap-optimalizáló szolgáltatás - a szerk.) ajánlásokat fognak készíteni egy óriási analitikai-adathalmazra alapozva. A weboldalak folyamatosan optimalizálni fogják magukat a könnyebb használhatóság és átalakíthatóság, no meg a nagyobb konverzió érdekében.
  1. Az élő események hatalmas érdeklődésre tartanak számot, ezért a vállalatok megpróbálnak majd még több élő eseményt létrehozni a különböző tartalmak vegyítésével.

CHAD POLLITT Népszerű üzleti előadó, online marketinges

  1. A tartalommarketingesek sokkal nagyobb költségvetést fognak követelni a tartalom marketing promótálására és terjesztésére, és ezt meg is fogják kapni.
  1. Az irányított szolgáltatások biztosítói egy CPE-ajánlatot (CPE: Cost per engagement, egy bevonódás költsége - a szerk.) hoznak létre a natív hirdetések részére, ami nélkülözhetetlen a tartalommarketingesek számára.
  1. Az ügynökségek és a tartalomfejlesztő stúdiók fej-fej melletti versenyt fognak vívni a cégek tartalommarketing üzletéért.

CHRIS GARETTE üzleti tanácsadó, chrisg.com

  1. "Az én reményeim: a feleslegesen elpazarolt idő mérséklése, személyre szabottabb hatások, szűk köröket célzó tartalmak, és sokkal több megbeszélés, mint valaha. Én is külön témákra szedem a mondandómat a speciális közönségem számára ahelyett, hogy találjak egy embert, akit az összes témám érdekel. Meg fogjátok látni, hogy több mozgás lesz a marketingesektől az adaptív tartalmak felé, és a kisebb részekre osztott sorozatos marketing automatizáció felé." A marketing-automatizációról bővebben a IV. Marketing Fesztiválon!
  1. Egyértelmű, hogy a vevőknek elegük van a brutális taktikákból. A félrevezetésnek, a csaliüzeneteknek, és a felugró hirdetéseknek az ideje lejárt. Az emberek meglehetősen cinikusak, és megnövelték az email-fiókjuk biztonságát is. Már nem fognak válaszolni csak azért, mert valami ingyen van, és a „sose találod ki, mi lesz azután, ha ide kattintasz” címek sem tévesztik már meg őket.
  1. A virtuális és kiterjesztett valóság jelenleg még fejlődő stádiumban van, a következő évektől elvárás, hogy mainstream csatorna legyen, ami nagyban befolyásolja majd az összes üzletágat. Virtuális valóság és kiterjesztett valóság kiállító is jön a Marketing Fesztiválra.                

CINDY READNOWER Tulajdonos, Skinny Leopard Media

  1. Az embereket elárasztja az információ. Folytatni fogják azt, hogy elkattintanak minden olyanról, amit nem kényelmes vagy nem könnyű olvasni. Nem olvassák azokat a blogokat, amelyek túl hosszúak, ahol a felugró hirdetések megzavarják a fő tartalmat, vagy ahol nincsen elég kép ahhoz, hogy megfogja az olvasót.
  1. Azoknak, akik aktívak a közösségi média területén, rengeteg jó témára van szükségük, hogy posztolni tudjanak. Ha azt szeretnéd, hogy re-tweeteljenek, vagy megosszanak valamit, különleges mondandóra van szükséged. Az üzeneteidet a szórakoztatás vagy a tanulás határozza meg. Mutass a lényegre, és adj az olvasónak valami olyat, amivel megkíméled az időpocsékolástól olvasás közben. Nem a te szorongásaidra kíváncsiak, az érdekli őket, hogy számukra mit tartalmaznak az üzenetek.
  1. Az emberek megunták a szenzációhajhász főcímeket. Azok a szavak, amiket mindenhol látsz, agyonhasznált tartalmakkal vannak tele, és nem lesznek hosszú életűek. Az olvasók egyre tudatosabbak, gyorsan „elkapcsolnak”, ha úgy érzik, csak pazarolják az idejüket.

DONNA MORITZ közösségi média tanácsadó

  1. Az élő videó integrálja a valódi kapcsolatot a közönségeddel. Facebook LIVE trendek 2017-re a közösségi média előadásunkon a Marketing Fesztiválon!
  1. A Paid Socialt (vagyis hogy már fizetni kell minden értékelhető elérésért) elfogadják bármelyik közösségi média stratégia szükséges részeként.
  1. Minden eddiginél jobban figyelnünk kell arra, hogy a vevők egyre jobban szeretnék tudni, kik állnak a brand mögött.

FRANK STRONG Vezető tanácsadó, Sword and the Script Media

  1. A tartalmunk outputjának átértékelése: Kutatások kimutatták, hogy a B2B tartalmak 60-70%-a használhatatlan. Úgy tűnik, egyre jobban 2 irányba ágazik szét a tartalommarketing. A brandek ahelyett, hogy egyre többet csinálnának, arra fognak fókuszálni, hogy egyre jobbat csináljanak.
  1. Új nézőpont a tartalom-szolgáltatásban: Ez kéz a kézben jár azzal, hogy a brandek még többet fognak keresni a már létező tartalmak között és azt továbbfejlesztve próbálnak valami újat kitalálni. Ezt hívják megújuló nézőpontnak a disztribúcióban. Ez mellett fejlődnek a tartalom-marketing csatornák minősége, a fogadó fél érettsége, és a tartalmak újraajánlási hajlandósága.
  1. Közönséget venni vs. közönséget építeni: A közösségi média irányába történő elmozdulás egy kifizetődő modell, ami bizonyítja a brandek számára az értékét egy saját, jól felépített média platformnak, és az online társadalom fejlődésének. Azoknak, akik még csak most kezdték, nem biztos, hogy lesz elég idejük, türelmük arra, hogy saját közönséget építsenek. Ebben az esetben van egy másik lehetőség. Vedd meg őket! A következő pár évben egyre több brand fogja keresni azokat a lehetőségeket, ahol be tudják magukat vásárolni egy tartalommarketing-tervbe, egy média outlet megszerzésén keresztül.                

GLEN GILMORE stratégiai digitális marketingtanácsadó

  1. A content marketing sikeressége attól fog függni, hogy a marketingesek mennyire értenek a technikához és az adatokhoz. Fel kell készülni több videóra, több live-streaminnget kell csinálni, és bele kell ásni magunkat a virtuális és kiterjesztett valóságba.
  1. A virtuális- és kiterjesztett valóság hatalmas lehetőséget kínálnak a marketingeseknek. Azok lesznek a legjobb tartalommarketingesek, akik új platformot nyitnak a virtuális és kiterjesztett valóság mentén.
  1. A felhasználó által generált tartalom megkönnyíti az utat. És mindenképp gondolkozz egyediségben, személyre szólva!

HANA ABAZA VP Marketing at @Uberflip

  1. A CMI and Marketing Profs tanulmánya azt mutatja, hogy a B2B és a B2C marketingesek több mint 70%-a tervezte, hogy több tartalmat biztosítanak 2016-ban, mint az azt megelőző évben. De csak a marketingesek 20%-a tudta a tartalmuk sikerének értékét mérni. 2017-ben folytatódni fog a tartalomkészítés, de nagyobb hangsúlyt kell fektetni a tartalmak létrehozására és azok értékének mérhetőségére azokkal a kulcsfontosságú mérőszámokkal, amik hatással vannak az üzletre.
  1. A változás a tartalmak formáiban inkább a vizualitás felé fog fordulni, még mindig igény, és kereslet van a "long-form tartalmak"-ra. Az írás még nem halt ki. ("long-form tartalmak"-nak nevezik azokat a tartalmakat, amelyek legalább 1200 szóból állnak - a szerk.)
  1. A marketingesek elkezdik megérteni, hogy a jó tartalom önmagában nem elég a céljaik elérésében. Szükségük van egy jól optimalizált és célzott tartalom tapasztalat létrehozására. 2017-ben, a marketingeseknek nagyobb hangsúlyt kell fektetni egy olyan meggyőző tapasztalat létrehozására, amit be tudnak építeni a stratégiát és a technológiát is átfogó rendszerükbe. Meggyőzéssel és személyes márkaépítéssel kapcsolatos előadások a IV. Marketing Fesztiválon!

JOEL KLETTKE szövegíró, TEDx előadó

  1. Még mindig több a kereslet az alkalmas tartalomkészítőre, mint amennyi pozíciót be tudnának tölteni. Szóval azoknak, akiknek még mindig elvárásuk, hogy magas áron végezzenek ilyen munkát, továbbra is nagyon elfoglaltak lesznek.
  1. Túl sok figyelmet szenteltek a "long-form tartalmak"-nak - talán a SEO miatt. De az okosabb cégek kezdenek rájönni, hogy nem feltétlenül a hatalmas útmutatók / írások azok, amikre a cégnek szüksége van.
  1. Növekedés a vizuális tartalmak területén: A legtöbb vállalat a videó felé kezdett nyitni, megkülönböztetve az írott tartalmat a vizuális elemektől.

Tölts velünk egy teljes napot, 2017.01.26-án és készülj fel a 2017-es év üzleti- és marketing kihívásaira! 16 téma, 16 előadó, moderált kapcsolatépítés és 40+ standos szakkiállítás, ahol érted versenyeznek a cégek + JÖN: "Milliárdosok klubja" kerekasztal-beszélgetés, ahol 3 milliárdos forgalmú cég vezetői beszélgetnek tapasztalatokról, nehézségekről, megoldásokról és fejlődésről - ezzel inspirációt adva Neked!

2016.12.31-ig Early Bird jegyek: www.marketingfesztival.hu

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr2112044493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.