Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

10 dolog, amit biztosan nem tudtál a Marketing Fesztiválról

2016. december 24. - $Norbert$

A kulisszatitkok, érdekességek mindenkit érdekelnek. Miért lenne ez máshogy a Magyar Marketing Fesztivál közönsége, látogatói kapcsán? Íme néhány kulisszatitok, érdekesség, ami talán közelebb hozza hozzád a IV. Magyar Marketing Fesztivált, amit 2017.01.26-án rendezünk meg.

0854_8169-fotoberzayn.jpg

  1. Minden évben nemzetközi a konferencia annak ellenére, hogy Magyar Marketing Fesztivál a neve. A II. rendezvényen volt a legtávolabbi látogató, egyenesen Londonból érkeztek vendégek. Szlovákiából, Romániából szinte "hazatérnek" a látogatók egy kis része.
  2. Az első két konferencián (2014, 2015) a Metró hangja, Szalóczy Pál volt a "speaker" és úgy kezdődött stílusosan a konferencia: "Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak."
  3. A legtöbb cégtől legalább 2-en jönnek a rendezvényre, de minden évben vannak, akik csoportosan jönnek. Tavaly a legnagyobb csoport 6 fős volt.
  4. Bár ezzel sokszor nem tetszést váltunk ki, a Marketing Fesztiválon nincsen sajtóakkreditáció, csak meghívott sajtókkal dolgozunk, ezzel is biztosítva, hogy a kiállítók csak cégvezetőkkel, potenciális ügyfelekkel fognak találkozni.
  5. A Marketing Fesztiválon nincsen diákjegy sem. Nem azért, mert nem várunk még tanuló, egyetemista vállalkozókat, hanem mert ezzel is megakarjuk tanítani őket, hogy azért mert fiatalok, ugyanolyan nagy pályán játszanak. Másodrészt ezzel is kvalifikáljuk a közönséget, amely a kiállítóink elvárása, hogy aktív üzletemberekkel, vállalkozókkal találkozhassanak. Szerinted jó ez a taktika?
  6. A Marketing Fesztivál ötlete 2013 nyarán, egy készülő könyv kapcsán került elő, amikor Miklovicz Norbert az első könyve kiadása előtt kitalálta, hogy csinál egy vásárlóknak szóló bónusz szemináriumot a könyv témájában. A konferenciát először 100 főre tervezte. A témaválasztás, az időzítés és az előadók, maga a koncepció olyan jól sikerült, hogy első évben már 550-en voltak kíváncsiak.
  7. A "becsekkolás" az első években nagyon szörnyű volt, ebben kellett a legtöbbet fejlődnünk. Az első évben alulméreteztük a hoszteszeket, a második évben vonalkódos jegyekkel próbálkoztunk, de nem számítottunk rá, hogy nem kinyomtatva, hanem telefonon fogják előkeresni a látogatók a vonalkódot, 3. évben végre sikerült és szupergyors lett a bejutás.
  8. Kevesen tudják, de a Marketing Fesztivál szervezése már szeptemberben elkezdődik, a legerősebb szervezői munka novemberben kezdődik, a nagy kampány pedig decemberben indul. Több hónapot dolgozunk keményen azért, hogy Január utolsó csütörtökén elstartolhasson a következő Marketing Fesztivál.
  9. Az első két évben (2014, 2015) egy nagyon ismert, magyarországi konferenciaszervező szisztematikusan megakarta zsarolni (a hozzá is közel álló) előadóinkat, hogy ne adjanak elő a rendezvényünkön. Miután a sunyi "kolléga" látta, hogy senki nem áll neki kötélnek, letett erről a próbálkozásairól.
  10. A Marketing Fesztivál 2 hónapos értékesítési kampánya közül a legtöbb jegyet szilveszterkor értékesítjük.

Kedvet kaptál, hogy ott legyél a következőn? Itt megnézheted a programot: www.marketingfesztival.hu

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr2312071649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu