Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

„40%-kal nőtt a bevételem, pedig csak reggelizni mentem”

2014. december 18. - $Norbert$

Persze a trükk nem a reggeliben van, hanem az utána következő üzleti kapcsolatépítésben.

A networking egy nagyon komolynak tűnő idegen szó, pedig ez az üzletszerzés napos oldala, és a legszórakoztatóbb, legvidámabb és tulajdonképpen legkönnyebb része. Nézzünk egy példát, hogy miért:

Hogyan szereznél 10 új partnert, és 5 millióval megnövelt havi forgalmat?

Ezt 2 módon is megteheted.

A „klasszikus” út az, hogy a jelenlegi értékesítési rendszereddel ügyködsz valamit, optimalizálod azt (pl. A/B teszek - amiről a II. Magyar Marketing Fesztiválon is szó lesz), valamint még többet dolgozol, hogy az az 5 millióval megnövelt forgalom valahogy összejöjjön. Többet értékesítesz, többet marketingelsz, több e-mailt írsz, többet kommunikálsz, tovább maradsz az irodában, és többet dolgozol a céljaid elérésén.

uzleti-reggeli-marketing-fesztival.png

De nem többet kell dolgozni, hanem okosabban.

A másik módszer az, hogy megismersz embereket. Most valószínűleg azt gondolod, hogy az nem lehet, hogy ennyire egyszerű. Pedig ennyire egyszerű:

Persze nem mindegy, hogy milyen embereket ismersz meg, mert a kedves zöldséges néni valószínűleg nem lesz feltétlenül az üzleti partnered, ha CRM szoftvereket értékesítesz, illetve a kapcsolati hálójában sem azok az emberek vannak, akik a partnereid lehetnek (de tényleg kedves :).

Az ideális közeged: 20-30 hozzád hasonló mentalitású üzletember.

Nagyon sokban különböztök azért: férfiak és nők vegyesen, idősek és fiatalok az üzleti élet minden területéről, B2B és B2C, kis és nagy cég, ügyvezető és marketinges.

De a szemléletük épp olyan, mint a tiéd. És ismerik az új partnereidet, hiszen ők is hasonló üzleti körökben mozognak, mint te.

A hiteles „szájmarketing”

De fordítsuk meg a dolgot, és tegyük fel, hogy valaki épp téged keres partnernek. Imádnád ezt a kapcsolatot, win-win szitu. De egyelőre nem tudod, hogy ez az illető keresne téged. És épp ez a gond.

Ha az illető a klasszikus utat választja, akkor kapsz egy hideg e-mailt, Facebookon szembejön veled a hirdetésük, eljut hozzád egy unalmas brosúra, amit úgysem olvasol el. Tehát reklám, reklám, reklám.

A networkinges út pedig az, hogy egy kedves ismerősöd egyszer csak szól neked: „ismerek valakit, aki...”

Azonnal odafigyelsz, mert megbízol az ismerősödben.

És a bizalmatlanság korában ez a kezdeti bizalom aranyat ér. Vagy milliókat, ahogy tetszik.

2015: networkinges vízválasztó: Lesznek, akik nyernek. Lesznek, akik veszítenek. Lesznek, akik behozhatatlan versenyelőnnyel hódíthatják meg a piacukat, mert résen voltak és időben léptek. És lesznek, akik lemaradnak. Te melyik csoportba fogsz tartozni?

Hogyan segít a II. Magyar Marketing Fesztivál az üzleti kapcsolataidon?

Többféleképpen. Egyrészt Varga István, a BCC Hungary, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő networking klubja tart egy előadást a 2015-ben működő és hatékonynak várható kapcsolatépítési módszerekről, másrészről életre hívjuk a Networking Aréna 2015 nevű eseményt, amely a II. Magyar Marketing Fesztivál ideje alatt, párhuzamosan egy másik teremben fog zajlani.

Itt irányított, moderált, 45 perces etapokban lehet üzleti kapcsolatokat építeni, ajánlásokat szerezni - értéke felfoghatatlan, mert lehet egy olyan megrendelővel, alvállalkozóval fogsz találkozni, ami neked több 100 millió Forintos projektet "hoz" az első negyedévre.

2014.12.31-ig kedvezményes jegyárak. Nézd meg a teljes programot itt!

Ennél olcsóbb üzletszerzés pedig nincs!

Gyere el a II. Magyar Marketing Fesztiválra! Tudj meg mindent a hatékony üzleti kapcsolatépítésről, a kapcsolati tőke növeléséről, és vegyél részt a Networking Aréna 2015 betétprogramon is. Nézd meg mi minden vár még Téged 2015.01.29-én!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr236989593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.