Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Még a pápának is van PR-ja

2015. január 17. - $Norbert$

A vallás megosztó, és ha hallottad már hívők és ateisták vitáját, akkor pontosan tudod, miről beszélek. Természetes, hogy keresztény egyház feje (a pápa) általában ugyanilyen megosztó: a hívők imádják, a vallás heves ellenzői pedig minden lépését figyelik, és botrányra éhesek, hiszen a római katolikus vallás egyik legmegfoghatóbb szimbóluma maga a pápa.

pr-markaepites-trendek-2015.png

Semmiképp nem fogok ebben a cikkben állást foglalni, hogy melyik félnek van vagy nincs igaza, mert ez mindenkinek a saját lelkiismeretére tartozik. Az viszont biztos, hogy Ferenc pápát még a kereszténység leghevesebb ellenzői is többnyire szeretik Ferenc elfogadottsága hihetetlenül magas, a sajtó egyenesen imádja. Pedig ugyanazokat mondja, mint elődje. Csak jobb a PR-ja :)

A Te céged PR-ja milyen? Beszélnek a cégedről? Vajon mit gondolnak róla? Hogyan lehetne elérni, hogy csak jót gondoljanak ill. mondjanak róla? Na pont erről fog szólni a II. Magyar Marketing Fesztivál egyik előadása, amit a Magyar PR Szövetség elnöke, Lakatos Zsófia fog prezentálni - speciálisan kis- és középvállalkozások tükrében!

Greg Burke és a megújított pápaimázs

Amikor Bergoglio bíborost pápává választották, akkor már évek óta egyik botrány követte a másikat. Az sem javított az egyház imidzsén, hogy a médiában többnyire merev, megújulásra képtelen botrányfészekként tudtak csak megjelenni. PR-szempontból mindegy, hogy melyik botrány igaz, félig igaz vagy egyáltalán nem igaz – az imázs mindenesetre sérült.

Greg Burke 2012-ben a Fox római tudósítójából a Vatikán kommunikációs tanácsadójává lépett elő, és saját bevallása szerint is érti, hogy a sajtóban mi hogy fog megjelenni, az újságírókat mi érdekli és mire van szükségük. Ami még fontosabb: érti a modern kort, így a pápának már 10 milliónál is több Twitter-követője van (és egyáltalán: van Twitter-fiókja).

A Vatikán PR-ja és kommunikációja már nem az utólagos tűzoltásról szól, hanem proaktívan kommunikálják a jó híreket. Az eredmény egyértelmű: emberközelinek tűnik a pápa.

A céged PR-ja

A kommunikáció korában vagyunk, ahol kéthetente születik egy új közösségi média és egy-egy hír pillanatok alatt elterjed.

Ma már nem tudsz „nem kommunikálni”, mert akár akarod, akár nem, a céged megítélése villámgyorsan kialakul – de ha ez így van, akkor inkább irányítsd, hogy mi alakul ki.

A PR nem arról szól, hogy ki vagy (mert ezt a mindennapi működésed határozza meg), hanem arról, hogy milyennek lát téged a piac. A rólad kialakuló kép mennyire fedi a valóságot?

A mai digitális korban a céged egyik legfontosabb értéke a hírneve. Ez miatt is fontos, hogy ott légy a II. Magyar Marketing Fesztiválon és tisztába légy, hogyan kell PR-ozni 2015-ben! Itt a konferencia teljes programja, nézd meg!

De kitől tanuld meg a hírnévmenedzselést? Hogyan tudod elrontani? És egyáltalán: hogyan kell hatékonyan kommunikálni? Erről fog szólni a Magyar PR szövetség elnökének, Lakatos Zsófiának az előadása a Marketing Fesztiválon.

A pápa sem hagyta ki... a PR -t. Te miért hagynád ki?

Most foglald le a jegyedet, holnap már lehet, hogy késő lesz, mert a konferenciánk PR-ja nagyon jó :)

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr337081903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.