Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Szövegírás TIPP: 23%-kal több megnyitás, 83%-kal több feliratkozó

2015. január 17. - $Norbert$

Kétfajta szöveg van:

  1. Amelyik vevőt hoz neked
  2. És amelyik nem

Első ránézésre nincs különbség a kettő között, hiszen minden szöveg mondatokból, szavakból és bekezdésekből áll.

szovegirasi-trendek-2015-marketingszoveg.png

Csak épp a vevőnyerő szöveg pontosan úgy beszél a vevőidhez, ahogyan ők szeretnék. Azokat az érzelmeket mozdítja meg bennük, amelyektől már nyitják is ki a pénztárcájukat. A főcím felkelti a figyelmüket, a szöveg hitelessé tesz.

Egyszóval: elad.

Oly könnyű lenne megtanulni az alapokat, aztán 30-40 éven keresztül ugyanarra a sémára írni az értékesítési szövegeket.

De a világ változik, a marketing állandóan fejlődik, és a vevőid mást és mást várnak el. És a szövegírás többet változott az elmúlt 5 év alatt, mint az azelőtti 50 évben összesen.

  • Tudod, hogyan kell mobilon vásárlásra ösztönözni?
  • Tudod, hogy hogyan adj el Facebookon?
  • Hogyan hirdess jól?
  • Hogyan adj olyan főcímeket, amiket a lájkvadász oldalak még nem laposítottak el?

Pont ezekre a kérdésekre kapsz választ a II. Magyar Marketing Fesztiválon, Némethi Erika előadásában, aki a szövegírási trendekről fog beszélni.

Neked van már jegyed? Ha nincs, nézd meg a programot és foglald le a helyedet!

Ismered a 2015-ös szövegírási trendeket?

Jó szöveg és rossz szöveg közötti különbség nagyobb, mint gondolnád A szövegírók sokszor mondják, hogy legtöbbször tényleg pár szón múlik egy-egy kampányod sikere (vagy bukása).

Adott például két tárgymező angolul:

  • „Hogyan keressünk Long-Tail kulcsszavakat azonnal?”
  • "Helló Te – Hogyan találj Long-Tail kulcsszavakat azonnal?”

Mindössze 2 szó a különbség, a második tárgymezővel küldött e-mailt mégis 23,88%-kal többen nyitották meg.

Vagy adott például két feliratkozási doboz – ugyanazok a színek, ugyanazok a mezők, de a második verzióhoz 3 rövid mondatot hozzáírtak (hogy a feliratkozáskor esettanulmányokad, podcastakat és miegyebet kapsz).

Ez a rövid 3-as lista 83,75%-kal növelte a feliratkozások számát. Majdnem megduplázták a feliratkozókat!

Lelkes vagy már?

De mehetsz rossz irányba is: ugyanígy adott két feliratkozási doboz. A második verziónál kiírták, hogy

Soha nem küldünk spameket, 100%-ig megbízhatók vagyunk.

Mindössze egyetlen sornyi szöveg, és azt gondolnád, hogy ez egy jó megerősítés, biztonságot ad. De ez az egy sor 18,70%-kal csökkentette a feliratkozásokat. Gondoltad volna?

A fenti példák tényleg példák. Nem biztos, hogy a te oldaladon ugyanezek a változtatások ugyanezeket a számokat hozzák. De az biztos, hogy a te oldaladon is lehet változtatni néhány szót, és óriási eredményeket elérni.

Szövegírási trendek 2015-re, hogy több vevőd lehessen

A II. Magyar Marketing Fesztiválon 20 csodálatos percben tanulhatod meg, hogy 2015-ben milyen szemlélettel, milyen szövegezéssel, milyen meggyőzési stratégiákkal, milyen figyelemfelkeltő eszközökkel készíthetsz sikeresebbnél sikeresebb kampányokat.

A szövegírás nagyon sokat változott. De Némethi Erika előadása után naprakész leszel.Ja, egy narancssárga kihúzó filcet hozz magaddal! (Még mi sem tudjuk, hogy mire kell majd.)

Láttad már Erika videóját?

Vásárolj jegyet most, 2015.01.29-ére!

Ajándék HASZON magazint adunk hozzé és 2 fő esetén Tied lehet a Meggyőzés-könyv is, amely az értékesítésedben fog segíteni sokat. Nézd meg a konferencia programját itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr867081711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.