Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Siker, üzlet = könyvek. Miért is? Miért is ne?

2016. január 22. - Dorisz Andok

Robin Sharma könyvei emberek milliónak gondolkodását és életét változtatták meg - Paulo Coelho

Ki is ő?  Világhírű életmódguru, sikeres szervezeti és személyes életvezetési tanácsadó.

uzleti_montazs_trivium.jpg

Miért pont az ő tanácsai a nyerők?

A siker, a boldogság elegáns és hatékony receptjét nyújtja, évezredek bölcsességeit, a keleti és nyugati filozófiát ötvözve segít helyünket megállni rohanó és küzdelmes világunkban. Könyvei a józan belátás és bölcsesség kincsesbányája.

Vallja:

Mielőtt másokat kezdenénk vezetni, először is magunkat kell az apró fogásokra megtanítani, melyekkel a stresszt, a szorongást feloldhatjuk, egyszerűbb életet élhetünk. Ehhez folyamatosan képezni kell magunkat! Be kell fogadni az újat. Szünet nélkül tanulni kell egy életen át!

Valósítsd meg álmaidat, tedd gazdaggá életedet!- írja A szerzetes,aki eladta a Ferrariját című kultuszkönyvében.

Vele vagy nélküle, mindenki maga dönti el. De Sharma már bizonyított, a világ 15 legkiemelkedőbb tanácsadói között tartják számon, aki olyan módszert tud, mely a magán- és az üzleti életben is sikerrel kecsegtet. Olyan világcégek használják tananyagként könyveit, mint pl. NASA, IBM, Nike, GE.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr808301256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.