Az I. Magyar Marketing Fesztivál páratlan sikert aratott. Sikerült elérni a célunkat, a Lurdy Konferencia-központjában közel 600 kis és középvállalkozás cégvezetője, döntéshozója vagy éppen marketingese és értékesítő munkatársa gyűlt össze. Ők a nap végén mind elégedetten, új információk és értékes üzleti és emberi kapcsolatok birtokában távoztak.
Ilyen főpróba után nem is lehetett kérdés, hogy folytatjuk a megkezdett utat. Így büszkén jelentjük be, hogy 2015. január 29-én, azaz szinte pontosan egy évvel az első után meginvitálunk titeket a II. Magyar Marketing Fesztiválra.
A jól bevált recepten ne változtass, tartja a mondás, de az az igazság, hogy nincs olyan recept, amely változtatás nélkül sokáig vonzó alternatíva maradhat. Kiváltképp egy olyan dinamikus, állandóan mozgásban lévő területen, mint a marketing.
Még jobb, még szebb, még értékesebb lesz, mint az első
Ezért mi sem ültünk a babérjainkon és már az első rendezvény utáni hetekben azon törtük a fejünket, hogy hogyan lehetne még több kis és középvállalkozáshoz eljutni és hozzájuk eljuttatni a szerintünk jelenleg legújabb marketing- és üzletfejlesztési módszereket. Mindezt innovatív, még hatékonyabb formában. Ekkor született meg a Roadshow gondolata.
Az első fesztiválon a résztvevők többsége Közép-Magyarországról érkezett és mi úgy gondoljuk, hogy a marketing nem egy helyhez kötött módszer, technika, eszme, ezért idén a vidéket is jobban be szeretnénk vonni a vérkeringésbe. A 2015. január végi MEGA-eseményt megelőzi és felvezeti a már említett szakmai Roadshow, amelynek keretén belül hazánk tíz nagyvárosába látogatunk el. Ezeken a helyszíneken az ottani cégvezetők, döntéshozók és vállalkozók érdekes előadások és személyes szakmai találkozások keretén belül kerülhetnek egy kicsit közelebb, ahhoz, amit mi ma sikeres marketingnek gondolunk.
A roadshow helyszínei: Debrecen, Pécs, Szeged, Miskolc, Győr, Nyíregyháza, Kecskemét, Szombathely, Székesfehérvár és első állomásként, Veszprém, szeptember végén.
Tovább fokozzuk a tempót
Az I. Magyar Marketing Fesztivál bombaként robbant és felpezsdítette a magyar marketing piacot január végén. Persze nem véletlen, az eseményen megjelent cégek átlagos bevétele 808 millió körül mozgott. Emellett tizenhat kiváló előadó 20-20 perces érdekfeszítő előadáson keresztül engedett betekintést a különféle területekbe és a rendezvény közben és után is együttműködések százai köttettek.
Jelentkezni a különböző helyszínekre a Magyar Marketing Fesztivál 2015 hivatalos roadshow oldalán tudtok. Érdemes sietni, mert korlátozott mértékben állnak rendelkezésre a helyek.