Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Magyar Marketing Fesztivál

Amit tudnod kell, mielőtt webáruházat indítasz

2016. január 26. - Dorisz Andok

Ha saját webshopot akarsz indítani, rengeteg tényezőt kell figyelembe venned. Lehetőséged van teljesen saját fejlesztésű rendszert építeni, de a bérelhető webáruházak is nagyon jó alternatívát jelentenek. Mindkét rendszernek megvannak a maga előnyei, azonban a saját rendszer sokkal több időráfordítást és sokkal nagyobb befektetést igényel.

Talán nem véletlen, hogy a bérelhető webáruház indítása sokkal vonzóbb lehetőségnek tűnik számodra egy saját fejlesztésű webshop elindításánál. Talán azért tűnik jobb ötletnek, mert  így nem kell programozókkal és webfejlesztőkkel bajlódni heteken át, és nulláról felépíteni egy webshopot.


Összeszedtünk 6+1 kérdést, amelyek segítenek a választásban. Ha sikeres webshopot akarsz, gondold végig;
909ada23-cad4-485b-bc72-43389b624526.png

1. Mennyibe kerül?

Tudnod kell, hogy havi szinten mekkora összeget akarsz és tudsz a webshopod működtetésére szánni.
Egyes helyeken kénytelen vagy előre szabott csomagok közül választani, míg a Corinwebshop rendszerében csak azokért a modulokért kell fizetned, amelyeket valóban használsz. Így egyedi, személyre szabott webshopod lesz, ami pont azt fogja tudni, amire szükséged van.

 

2. Milyen gyorsan tudod elindítani?

Bizonyos bérelhető webshopok néhány perc alatt beüzemelhetők és testreszabhatóak, míg mások elindítása napokat vehet igénybe, és nem árt, ha értesz egy kicsit a CSS nyelvhez.
Egy új webáruházban szükség van termékfotókra, termékleírásokra, különböző fizetési lehetőségekre, kategorizálásra és még rengeteg dologra.
Keress, egyszerű gyors és érthető megoldást, amilyen a Corin okos webshopja, ahol a webshop perceken belül elindítható és élesíthető. A tesztidőszak pedig a magyar piacon egyedülálló módon korlátlan ideig ingyenes!

3.Hogyan segíti a termékeid eladását?

Nézd meg, hogy kapsz-e valamilyen hírlevél-megoldást a rendszerhez, akár beépített modulként, akár egy saját fejlesztésű levelező rendszert!

Fontos, hogy a tartalommarketingben is partner legyen a platform, és segítsen a keresőoptimalizálásban. Tudnod kell, hogy a bérelhető webáruházban milyen egyéb modulokat választhatsz az általános marketing funkciókon felül. Ilyen például a látogatottságnövelő funkció, a döntést befolyásoló, költést növelő modul, az oldalelhagyást csökkentő modul, és a visszatérő vásárlást elősegítő modult. De hasznos és lényeges funkció még a szinkronizálhatóság árukereső oldalakkal, a versenytársfigyelés és a kompatibilitás külső rendszerekkel, például futárszolgálatokkal, számlázó programokkal.

Egy okos webshop, amilyen a Corin, ezt mind tudja.

4. Mennyire könnyű használni?

Ha kész a weboldalad, ne feledd, hogy minden nap használnod kell, ha sikeres akarsz lenni! Minél könnyebb a fenntartásról gondoskodni, annál több időt tölthetsz azzal, hogy sikerre vidd az üzleted.
Ellenőrizned kell, hogy a napi feladatok ellátása nem okoz gondot.
Ha egy egész IT osztályra lenne szükség, hogy kis változásokat eszközölj, vagy modulokat kapcsolj ki és be, frissítsd az oldalt, vagy promóciókat hirdess meg, akkor biztos, hogy nem a legideálisabb bérelhető webshopról van szó.

Ahogy az üzlet növekszik, és ahogy egyre jobb vagy az üzemeltetésben, egyre több funkcióra lesz szükséged, hogy még hatékonyabb, és még sikeresebb legyél.
Szükséged lehet újabb fizetési módra, az oldalelhagyási arány csökkentésére, feliratkozásra, stb. Érdemes odafigyelni arra, hogy néhány plusz modul miatt ne kelljen fizetned egy sokkal nagyobb csomagért, amely számos olyan funkciót is tartalmaz, amelyre Neked nincs szükséged. Az is elképzelhető, hogy olyasmire van szükséged, ami nem érhető el a megszokott kiegészítők között. A kiegészítők száma több száz is lehet.

A CorinCloudnál egyedülálló módon lehetőség van arra is, hogy új fejlesztést kérj.

5. Mennyire keresőbarát az oldal felépítése? 

Hiába szép az oldal, hiába a jól kiválasztott termékek, ha nincsenek látogatók.
Ahhoz, hogy látogatók érkezzenek az oldalra, nem csak kulcsszavakra van szükség, hanem további marketing-technikákra is.
Mindenképpen olyan bérelhető webshopot válassz, ami segít a kulcsszavak elhelyezésében, a megfelelő linképítésben, közösségi oldalak beépülő moduljainak elhelyezésében.

6. Kapsz képzést, segédanyagokat az induláshoz?

Nagy segítség, ha már az első lépésekhez is kapsz tippeket, ötleteket, és később, ahogy egyre többet tudsz, újabb és újabb tippeket, trükköket tanulhatsz meg. A legjobb, ha ezt a tudást ugyanott kapod meg, ahol a webshopod is üzemelteted. SEO, remarketing, kosárelhagyások csökkentése, bevételnövelés, akciók? Mindezt könnyedén megtanulhatod szemináriumok és ebookok segítségével.
Mérd fel a tudásod, és válassz olyan okos bérelhető webshopot, ahol a képességeidet is fejlesztheted! A CorinCloudnál minden támogatást megkapsz, ha pedig elakadsz szakembereink tudására biztosan számíthatsz.

+1 Tipp

Érdemes az apróságoknak tűnő dolgokra is odafigyelned, hogy ne maradj ki a legújabb fejlesztésekből. Ilyen például a Google által bevezetett vásárlás gomb, ami a mobilokon megjelenő hirdetésekben helyezhető el. Hogy részt vehess ebben a programban, olyan webshopot válassz, ahonnan a terméklistát termékleírással egy CVS fájlban fel tudod tölteni a Google Shopping felületen.


Ha egy sikeres webáruházat szeretnél indítani, ingyenes próbaidővel, és a lehető legrugalmasabban alakítható rendszerrel, KATTINTS IDE!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr278317492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása