Az AdWordsben bámulatosan egyszerű pénzt pocsékolni. Maga a Google ajánl neked olyan alapértelmezett beállításokat, amelyekkel látványos, de semmit nem érő kattintásokból szerezhetsz jó sokat. Persze nem sok konverziód lesz így, de téged megnyugtat a jó sok átkattintás, a Google meg örül, hogy talicskázod hozzájuk a pénzt. Nézzük, hogyan spórolj értelmesen hirdetési pénzeket:
Hirdetésbővítmények, hogy több érdeklődő kattintson rád
Átlagosan a kibővített hirdetések 30%-kal növelik a hirdetésedre kattintók számát. Kibővítheted hirdetéseidet telefonszámokkal, címekkel és most már feliratkozási boksszal is – és érdemes is, mert kiemeli hirdetésedet a többi közül. És ha már megjelensz, akkor kattintsanak is rá a komoly érdeklődők, nem? De.
Keresési kifejezések jelentésértelmezése
Ez az a jelentés, amelyen a gyakorlott AdWords-hirdetők rengeteg időt töltenek. Óriási a különbség a kulcsszó és a keresési kifejezés között: kulcsszó az, amit beállítasz a hirdetéseidhez, keresési kifejezés pedig az, amit a keresők a Google-be beírnak.
Tehát a keresési kifejezések jelentésével látni fogod, hogy ténylegesen mire keresnek rá az emberek, és az adott kifejezések milyen kattintásokat hoznak, hogyan konvertálnak és így tovább. Ennek megfelelően finomhangolhatod a kampányaidat új kulcsszavakkal és negatív kulcsszavakkal.
A hatékony AdWords-hirdetés az optimalizálásnál kezdődik.
Többek közt ezért tartottuk fontosnak, hogy az Adwords legyen az egyik előadásunk témája a II. Magyar Marketing Fesztiválon, 2015.01.29-én. Láttad már a teljes programot? Van már jegyed? Mindkettőt itt találod!
Időzített megjelenések
A kezdő AdWords-ös egész nap hirdet, ami a legtöbbször felesleges (valószínűleg nem multinacionális cég vagy, amely a világ minden pontjáról fogadja a megrendeléseket).
Nézd meg, hogy egy nap mikor van a legnagyobb konverziód, és hirdess csak a legjobb időpontjaidban. Ha reggel 6-kor nem érkezett megrendelésed, akkor felesleges megjelenést és átkattintást fizetsz, ha nem zárod ki azt az időpontot.
Dinamikus kulcsszóbeillesztés
Haladó feature, amely lényegében mindig a keresett kifejezéshez igazítja a hirdetésed szövegét. Például van egy virágboltod, valaki pedig a „virágbolt Budapest” kifejezésre keres rá. Neki a hirdetésed beállított részén megjelenik a „virágbolt Budapest” kifejezés, az illető pedig a te hirdetésedre szívesebben kattint rá, mint az általános virágboltos hirdetésekre. Gyakorlatilag mindenkinek releváns hirdetés fog megjelenni.
De ez csak a jéghegy csúcsa
A Magyar Marketing Fesztiválon Szaladják Linda beavat téged ehhez hasonló haladó AdWords-tippekbe.
Erről az előadásról úgy fogsz kijönni, hogy mesterlövészi pontossággal tudod beállítnai hirdetéseidet, és kevesebb hirdetési büdzséből is nagyobb átkattintásokat érhetsz el és több konverziód lesz.
Lindáék több ezer hirdetésszöveget teszteltek le, így neked már nem kell elvégezned ugyanezt. Ebből az előadásból megtudod a legfontosabb technikákat, amiket minden KKV-s AdWords-hirdetőnek ismernie kell.
Kattints ide, ha szeretnél értelmesebben hirdetni AdWordsben!
Láttad már Linda videóját?
Vásárolj jegyet most, 2015.01.29-ére!
Ajándék HASZON magazint adunk hozzé és 2 fő esetén Tied lehet a Meggyőzés-könyv is, amely az értékesítésedben fog segíteni sokat. Nézd meg a konferencia programját itt!