Magyarország legnagyobb, marketingtrendekkel foglalkozó Kkv-konferenciája

Magyar Marketing Fesztivál

5 tartalommarketing jóslat 2017-re

2016. december 24. - Vakondlány

A brandek még kreatívabbak lesznek

A tartalommarketing leginkább a blogolásról, e-bookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) email feliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, ha komoly eredményekre vágynak: a vizuális tartalom fontosabbá válik, amint a keresőprogramok hatékonyabban tudják felismerni és azonosítani a képeket, amelyek meghatározzák, miről is szól a weboldalad.

5.jpg

2: Az üzenetek a szűkebb piacra szólnak

Egyre több a tartalom, ezért jövőre a szélesebb szintek irányából el kell kezdenünk specializálódni és kidolgozni a részleteket. Egy (sokszor) megbeszélt, feldolgozott téma nem fog segíteni abban, hogy kitűnj a tömegből, ezért inkább minél specifikusabb, minél mélyebb infókkal próbáld kiszolgálni a még szűkebb réteget.

3: A videó lesz az uralkodó

Miközben a marketingesek egyetértenek abban, hogy a videók hozzák a legtöbb befektetés-megtérülést (ROI), a Syndacast szerint 2017-ben az összes forgalom 74%-a lesz videó (Youtube-marketing trendek 2017-re). A közösségi média platformok – mint a Facebook –  is erre fókuszálnak, amikor videóra optimalizálják a híreket. (Facebook-marketing trendek 2017-re) A videó segíti majd a SEO-t, a Google (akié a Youtube) pedig támogatja azokat a keresési eredményeiben.

4: A tartalommarketing felülmúlja a tradicionális hirdetéseket

Tény, hogy a cégek többet költenek tartalommarketingre, mint hirdetésre, és ez a trend folytatódni fog 2017-ben is, hiszen a tartalommarketing sokkal költséghatékonyabb, mint más marketingmegoldások, és a cégek is egyre jobban felismerik ezt.  (Tartalommarketing-trendek 2017-re)

5: Az állandó elköteleződés létfontosságúnak bizonyul

A tartalommarketingesek nagyon jók a látogatók megszerzésben, de kevésbé fókuszálnak a megtartásukra. 2017-ben, ennek meg kell változnia: naponta/hetente mérni kell az aktív felhasználókat, és fontos, hogy kialakuljon az elköteleződés: azt kell elérni, hogy ahelyett, hogy egyszer elolvasod  blogot, gyakran visszatérj.

A 2017-es év is rengeteg lehetőséget és újdonságot rejteget, tarts velünk és kezd velük az új évet. Ismerd meg a legújabb üzleti- és marketing változásokat, trendeket a IV. Magyar Marketing Fesztiválon, 2017.01.26-án. Nézd meg a programot itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr412065035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása